Novi posao: 12 ideja za novi početak

Novi posao: 12 ideja za novi početak

Reading Time: 5 minute

Kada započnete novi posao, vjerojatno ste puni pitanja. Kako poslodavcu, tako i kolegama.

Želite razumjeti kako nova tvrtka posluje i kako možete doprinijeti svojim položajem.

Odredite prioritete i organizirajte svoje misli planiranjem pravih pitanja koja ćete postaviti čim počnete raditi.

U ovom članku dijelimo pitanja koja možete postaviti prvog dana na novom poslu i objašnjavamo zašto su ta pitanja važna.

Pročitajte i kako doći do poslovnog uspjeha u samo 15 koraka!

Postavljajte pitanja poslodavcu!

Došli ste na novi posao. Već time ste dokazali da ste pravi kandidat za to radno mjesto. Životopis je bio uvjerljiv, molba za posao uredno napisana.

Sada je vrijeme da saznate sve potrebne informacije za dobro obavljanje svog posla.

Novi posao; poslovne.com

Novi posao; poslovne.com

Postavljanjem pitanja dajemo jasnu naznaku poslodavcu da smo odgovorni i dobro pripremljeni.

Postavljanje pitanja pokazuje da ste predani uspjehu i spremni dugoročno se posvetiti tvrtki.

Pročitajte naš tekst o mladim zaposlenicima i njihovim zahtjevima prema poslodavcu.

12 pitanja za prvi dan na novom poslu

Nakon što ste službeno zaposleni, pripremite popis pitanja koja ćete postaviti prvog dana:

1) Što od mene očekujete u prvih 90 dana

Svima je u interesu da što prije krenete raditi punom parom. Pitajte poslodavca što očekuje od vas. Koji su vaši prioritetni poslovi u prvih 90 dana rada.

Postavljanje ovog pitanja daje vašem poslodavcu do znanja da namjeravate dati sve od sebe kako biste zadovoljili njegove potrebe tijekom probnog roka.

Također vam pomaže da shvatite prema kojim biste ciljevima trebali raditi kada započnete novi posao.

Ako želite postaviti dobre ciljeve u karijeri, predlažemo da pročitate članak i probate sa SMART metodom.

Ciljevi u karijeri

Ciljevi u karijeri

2) Kada počinju evaluacije rada?

Ovo vam pitanje može pomoći u razumijevanju procesa procjene i povratnih informacija tvrtke.

Dobro je odmah znati koliko često ćete imati evaluaciju rada kako biste bili spremni ispuniti ciljeve i očekivanja.

Evaluacija rada postoji radi kvalitetnijeg rada i bolje organizacije posla. Korisna je poslodavcu i radniku. Procjenjuje se kvaliteta rada i gleda se može li se popraviti neki segment.

3) Kako mogu podijeliti svoje ideje?

Postavljanje ovog pitanja pokazuje vašem novom poslodavcu da ste motivirani i spremni doprinijeti kvalitetnim radom. Pokazuje i da je komunikacijska vještina kod vas razvijena.

Pročitajte članak o važnosti mekih vještina za poslovni rast i razvoj.

Možete dokazati da ste bili pravi izbor za tvrtku i da ste zasluženo pobijedili na natječaju za posao.

Kao novi zaposlenik, imate novi pogled na poslovanje tvrtke. Međutim, znati gdje i kako biste trebali podijeliti ove informacije može biti izazov.

Važno je da pitate nadređenog kada možete podijeliti svoje ideje za poslovanje.

Poslovne ideje

Poslovne ideje

4) Možete li mi reći nešto o viziji tvrtke?

Prije nego što postavite ovo pitanje, pročitajte ove informacije s web stranice tvrtke i sve materijale priručnika koje ste primili kako biste bili sigurni da znate za što se tvrtka zalaže.

Možete saznati kako se pisane riječi tvrtke prevode u stvarne funkcije i kulturu radnog mjesta ako izravno pitate upravitelja ili suradnika. Tada možete početi shvaćati kako se vaša uloga uklapa u tu viziju.

5) Koji su moji glavni ciljevi za prvi tjedan?

Kada započnete novu poziciju, stvaranje redovne radne rutine može potrajati neko vrijeme.

Dobra je ideja znati što vaš poslodavac očekuje da postignete čim počnete. Možda ćete biti obučeni prvih nekoliko tjedana ili se od vas očekuje da počnete i učite u hodu.

Ako postoje trenuci kada vam nitko konkretno ne zada zadatak, možete se vratiti na ono što vam je rečeno prvog dana kada ste postavili ovo pitanje.

6) Kome ću se javljati?

Poslodavac obično jasno naznači organizacijski shemu za zaposlenike. No, kada krenete raditi, vjerojatno ćete trebati dodatna objašnjenja.

Budite pozitivni u komunikaciji i radu.

7) Koje alate koristite za obavljanje posla?

Mnogi poslovi zahtijevaju korištenje nekoliko softverskih sustava ili aplikacija. Vaš položaj može čak koristiti fizičke alate ili strojeve.

Softwer za posao

Softver za posao

Kada se od početka upoznate s ovim alatima, možete voditi bilješke i postavljati dodatna pitanja dok imate kome demonstrirati korištenje alata.

Nakon prvog dana, pronalaženje vremena za dobivanje pomoći korak po korak može biti veći izazov.

8) Koji su mi osnovni dnevni zadaci?

Lakše je početi davati sve od sebe kada jasno razumijete svoju poziciju. Iako ste angažirani na određenom poslu, vaši dnevni zadaci vam možda nisu jasni.

Što prije zatražite objašnjenje, prije ćete biti produktivniji.

9) Kultura komuniciranja u uredu

Svaki ured ima stil komunikacije. Ovo vam pitanje omogućuje da točno znate kako su vaši suradnici i uprava u interakciji.

Neke tvrtke preferiraju neformalniji sustav slanja poruka ili grupni chat, dok druge koriste e-poštu ili telefonske linije unutar ureda kako bi ostale povezane.

Važno je znati može li se nadređenom kucati na vrata ureda ili postoji drugačiji protokol komunikacije.

10) Kako vam se mjeri uspjeh u radu?

Pročitajte kako u 15 koraka doći do uspjeha na poslu!

Puno je varijabli koje možemo mjeriti u našem poslovanju koje će nam dati smjernice jesmo li na dobrom putu i je li naše poslovanje uspješno.

Njihovo razumijevanje pomoći će nam da razlučimo što je dobro i što bi trebali mjenjati.

Naravno, najvažniji pokazatelj financijske uspješnosti je profitabilnost. Na kraju dana, cilj svakog poduzetnika je dobit.

Mjerenje uspjeha

Mjerenje uspjeha

Važno je znati kako vaša nova tvrtka kvantificira uspjeh na radnom mjestu kako biste bili sigurni da mjerite svoja postignuća, produktivnost i učinkovitost na isti način na koji to rade drugi.

Mogu koristiti sustav ocjenjivanja ili alat za povratne informacije o učinku ako se vaš posao temelji na projektu.

Saznajte koji su ključni pokazatelji uspješnosti (KPI) za vaše radno mjesto.

Nakon što shvatite svoje očekivane KPI-ove, možete izvršiti radne zadatke i zadatke koristeći ove pokazatelje kao određeni cilj.

11) Koliko često šaljem poslovne novosti?

Ovo vam pitanje pomaže da shvatite koliko vaš nadređeni želi da komunicirate o svom poslu. Neki preferiraju otvoreniji stil komunikacije, dok drugi koriste formalne povratne informacije ili preglede.

Od početka je korisno znati koliko se često trebate javljati kako biste objasnili svoj napredak ili podijelili informacije o svom radnom učinku.

12) Očekivanja oko radnog vremena

Ne događa se često, možda su vam nejasna pravila oko radnog vremena. Možete pitati kada se očekuje da počnete raditi i koliko vremena imate za ručak i pauze.

Radno vrijeme

Radno vrijeme

Ovo vam pitanje također može pomoći da otkrijete fleksibilnost vremena početka i završetka. Vaša nova tvrtka također može imati posebne smjernice o radu do kasno ili vikendom.

Saznajte više o učinkovitom rasporedu rada!

Neka dodatna pitanja

Nakon što saznate sve što trebate o osnovnim funkcijama i procesima svoje pozicije, možda ćete i dalje imati pitanja koja biste trebali postaviti svojim suradnicima o radnom mjestu, uključujući:

  • Što trebam znati o kulturi tvrtke?
  • Postoje li neke kratice koje bih trebao znati?
  • Mogu li vam pomoći oko bilo čega?
  • Što je najveći izazov za tvrtku?
  • Što vam se najviše sviđa u radu ovdje?
  • Što bih trebao čitati kako bih saznao više o svom položaju ili industriji?
  • Mogu li vam se pridružiti na ručku?
  • Što tvrtka radi za izgradnju tima?

Sretno s radom na novom poslu!

Ne traži posao. Neka posao nađe tebe !

Reci nam koje poslove voliš i pusti nama da ti pronađemo posao po tvom ukusu.

Registriraj se ->

Preuzmi aplikaciju