Rad od kuće: 10 poslova virtualnog asistenta

Rad od kuće: 10 poslova virtualnog asistenta

Reading Time: 5 minute

TVRTKI Rad od kuće je savršen način organizacije posla za virtualne asistente. Osobe koje rade taj posao uglavnom obavljaju administrativne i operativne zadatke.

Koriste internet i računalo. Pročitajte kako rad od kuće ide pod ruku sa rasporedom aktivnosti.

Priprema za knjigovodstvo, ispunjavanje putnih naloga, ispunjavanje raznih drugih obrazaca i evidencija.

Zatim, zakazivanje sastanaka, obrada narudžbi i upita, komunikacija s kupcima, pisanje sadržaja za mreže i blog.

Prenamjena i oblikovanje sadržaja, vođenje društvenih mreža, izrada prezentacija, istraživanje, organizacija sastanaka, planiranje putovanja, unos podataka, izrada izvještaja…

To su neki od najčešćih zadataka virtualnog asistenta.

Viirtualni asistenti, rad od kuće

Izvor: Google.com; Tema: Virtualni asistenti, rad od kuće

Kada rukovoditelji, poduzetnici i iskusni zaposlenici u industriji postanu više zaposleni nego produktivni, vrijeme je da pozovu virtualnog asistenta.

Radi se o stručnjacima s poslovnim vještinama i iskustvom potrebnim za preuzimanje ključnih zadataka. Pročitajte više o važnim poslovnim vještinama.

Ako ste zainteresirani za posao virtualnog asistenta, napišite dobar životopis. Važno je da istaknete svoja znanja i mogućnosti.

Što radi virtualni asistent

Virtualni asistenti rade s tvrtkama ili pojedinačnim klijentima kako bi dovršili administrativne zadatke za razne svrhe i ljude.

Koriste softverske programe i online platforme za organiziranje informacija i povezivanje s klijentima i njihovim klijentima.

Virtualni sastanak, rad od kuće

Izvor: Unsplash; Tema: Virtualni sastanak, rad od kuće

Evo nekih od uobičajenih dužnosti virtualnog asistenta:

  • Organiziranje rasporeda za dnevne, tjedne, mjesečne i godišnje događaje.
  • Održavanje kalendara događaja za zaposlenike ili organizacije.
  • Pregled elektroničke korespondencije za članove tima.
  • Odgovaranje na zahtjeve internih i eksternih kontakata.
  • Priprema informacija za prezentacije, sastanke i pisanu komunikaciju.
    Naručivanje zaliha za određene poslovne stavke
  • Služi kao kontakt za dobavljače, kupce i zaposlenike tvrtke.
  • Rješavanje potreba korisničkih usluga za klijente.
  • Priprema sadržaja za objave na društvenim mrežama, blogove i web stranice.
  • Upravljanje platformama društvenih mreža za klijente.
  • Snimanje i praćenje relevantnih podataka.

Tvrtkama su društvene mreže važne. Pročitajte kako ih možete koristiti da dođete do novih poslovnih prilika.

Virtualni asistenti mogu obavljati posao za različite industrije, ovisno o svom obrazovanju i stručnosti.

Poslovna prilika, poslovna suradnja, sklapanje poslova

Izvor: Unsplash; Tema: Poslovna prilika, poslovna suradnja, sklapanje poslova

Neki rade u područjima koja zahtijevaju specifične vještine, poput grafičkog dizajna ili knjigovodstva, dok drugi preuzimaju opće administrativne odgovornosti od poslova recepcionera do nabave materijala.

10 poslova virtualnog asistenta

Razmotrite ove različite vrste poslova virtualnog asistenta koje možete raditi od kuće:

1) Unos podataka u razne baze

Ovaj posao se sastoji od pripreme, prikupljanja i sortiranja podataka. Nakon toga slijedi unos u bazu.

Virtualni asistenti provjeravaju točnost podataka, ažuriraju datoteke po potrebi i pomažu svojim poslodavcima u predstavljanju podataka u formatima koji olakšavaju vizualizaciju.

Ovisno o poslovanju svog poslodavca, mogu obavljati i druge zadatke vezane uz unos podataka, poput transkripcije audio ili video zapisa.

Uz to, dodavanja bilješki u mrežne kalendare i dodavanja imena kontakata u internetske baze podataka kontakata.

Unošenje podataka u baze mogu raditi i novopečeni roditelji. Radi se o dobrom poslu za rad od kuće. Dobro dođe za popunjavanje kućnog budžeta.

2) Tehnička podrška

Mnoge tvrtke trebaju tehničku podršku. Usluge virtualnog asistenta razlikuju se ovisno o potrebama svakog pojedinog klijenta.

Tehnička podrška, rad na računalima

Izvor: Unsplash; Tema: Tehnička podrška, rad na računalima

Neki od njihovih najčešćih zadataka su izrada i upravljanje web stranicama, postavljanje računa e-maila i automatiziranih radnih procesa, izrada odredišnih stranica i pružanje usluga optimizacije za tražilice.

3) Knjigovodstvene usluge

Virtualni asistenti koji pružaju knjigovodstvenih usluga surađuju s financijskim timovima većih tvrtki ili s malim tvrtkama.

Angažman vanjskog suradnika umjesto stalnog knjigovođe je vrlo učinkovit način uštede novca.

4) Online istraživanje

Tvrtke provode razna istraživanja tržišta radi plasmana svojih proizvoda.

Neki od najčešćih zadataka uključuju traženje vjerodostojnih i ažuriranih informacija o različitim temama, prikupljanje i izvođenje zaključaka iz podataka istraživanja.

Nakon toga predstavljanje podataka svom poslodavcu u pristupačnom formatu. Virtualni asistenti ipak moraju imati konkretna znanja o glavnom području aktivnosti svog poslodavca.

Uz to, potrebne su im istraživačke vještine i sposobnosti prezentiranja podataka. Istraživački poslovi se također lako rade od kuće.

Rad od kuće

Izvor: Unsplash; Tema: Rad od kuće

5) Asistent za društvene mreže

Za ovaj posao se traži najviše asistenata. Morate imati znanja digitalnog marketinga. Upravljanje računima društvenih mreža klijenata i poslodavaca traži visoku razinu pouzdanosti i odgovornosti.

Njihovi zadaci obično uključuju stvaranje i objavljivanje zanimljivog materijala na svim platformama društvenih mreža koje njihov poslodavac koristi.

Uglavnom se radi o ovim poslovima:

  • Zakazivanje objava
  • Nadgledanje metrike objava
  • Upravljanje interakcijama s korisnicima i pratiteljima.

Također, virtualni asistenti pomažu svom poslodavcu u odabiru vrste sadržaja koji objavljuju. Analiziraju kako dotični sadržaj pomaže njima ili njihovoj organizaciji u postizanju općih ciljeva.

Virtualni asistent mora eksperimentirati, isprobati razne kanale da bi pronašao onaj koji mu odgovara.

Nekome će to biti strane ili domaće platforme, nekome LinkedIn, nekome Instagram, Facebook ili TikTok, netko će kombinirati. Nema jednog recepta za sve.

6) Virtualni asistent administracije prodaje

Virtualni asistenti administracije prodaje rade za prodajne profesionalce ili timove koji žele prepustiti vanjskim suradnicima neke od svojih zadataka vezanih uz prodaju.

Vođenje administracije

Izvor: Unsplash; Tema: Vođenje administracije

Neki od njihovih najčešćih zadataka uključuju ažuriranje i održavanje prodajnih baza podataka, upravljanje kalendarima, slanje prodajnih prijedloga, generiranje računa za klijente i ažuriranje evidencije o prodaji.

U nekim situacijama također pružaju virtualnu obuku i pomoć u vezi s poslovnim postupcima za nove zaposlenike.

7) Asistent za pravne poslove

Radi se o još jednom poslu koji možete raditi od kuće.

Virtualni asistenti za pravne poslove obavljaju administrativne i tajničke poslove za odvjetničke urede i druge vrste organizacija koje rade s pravnim dokumentima.

Mogu biti zemljišnoknjižni uredi, sudovi i tvrtke za nekretnine.

Oni koriste svoje znanje o pravnim zapisima i procedurama za lektoriranje odlaznih dokumenata i pripremu raznih vrsta pravnih dokumenata.

Dokumenti mogu biti  isprave, izjave pod prisegom, podnesci i oporuke.

8) Administrativni poslovi

Mnogo tvrtki ima previše administrativnog posla za koji im se ne isplati zapošljavati radnika.

Radi se o stručnjacima koji žele delegirati svoj administrativni posao kako bi oslobodili svoje vrijeme za druge zadatke.

Obično obavljaju razne administrativne poslove, poput zakazivanja sastanaka, podnošenja papirologije, knjigovodstva i vođenja korespondencije.

Financijsko savjetovanje

Izvor: Unsplash; Tema: Financijsko savjetovanje

9) Stručnjaci za nekretnine

Agencije za nekretnine često trebaju vanjskog suradnika. Radi se o pomoći u obavljaju raznih administrativnih i istraživačkih zadataka.

Neki od njihovih najčešćih zadataka uključuju upravljanje komunikacijom s klijentima, praćenje interakcija s klijentima i pomoć agentima za nekretnine s administrativnim poslovima.

Uglavnom se tu radi o zakazivanju sastanaka i pripremi papirologije za transakcije s nekretninama.

Ponekad također pomažu agentima za nekretnine u izradi prezentacija i marketinških materijala za nekretnine.

Idealni asistent će biti organiziran, komunikativan i sposoban za rad u brzom okruženju.

Ova uloga uključuje administrativne zadatke, koordinaciju sastanaka, upravljanje dokumentacijom i pružanje podrške agentima za nekretnine.

10) Virtualni asistent korisničke službe

Virtualni asistenti korisničke službe obično rade za tvrtke i upravljaju svim komunikacijama s korisnicima putem telefona, e-pošte i internetskog chata.

Neki od njihovih glavnih zadataka uključuju odgovaranje na različita pitanja o njihovim organizacijama koje zapošljavaju i njihovim proizvodima ili uslugama.

P0mažu klijentima pri postavljanju novih računa i organizaciji u održavanju pozitivnog odnosa sa svojom bazom klijenata.

Neki virtualni asistenti korisničke službe obavljaju i druge zadatke, poput upravljanja povratima novca korisnicima i istraživanja konkurentskih organizacija.

Ne traži posao. Neka posao nađe tebe !

Reci nam koje poslove voliš i pusti nama da ti pronađemo posao po tvom ukusu.

Registriraj se ->

Preuzmi aplikaciju