Životopis za voditelja društvenih mreža
Životopis za voditelja društvenih mreža
Životopis mora biti kvalitetno i dobro napisan. Kvalitetom pisanja pokazujete svoje vještine i kvalifikacije za raspisani natječaj za posao.
Voditelj društvenih mreža mora sažeti svoje vještine rada i druge relevantne kvalifikacije na jednu do jedne i pol stranice teksta.
Sadržaj vašeg portfelja treba biti kvalitetan i relevantan. To znači da trebate uključiti primjere vaših radova koji pokazuju vaše sposobnosti u stvaranju sadržaja.
To mogu biti primjeri vaših postova na društvenim mrežama, blogovi, članci, videozapisi, infografike i drugi oblici sadržaja koji pokazuju vašu kreativnost i sposobnost da se prilagodite ciljnoj publici.
U ovom članku objašnjavamo kako započeti karijeru kao voditelj društvenih mreža. Što je važno da bi se došlo do posla.
Pružamo predložak i primjer životopisa, opisujemo kako ga napisati i nudimo savjete za stvaranje voditelja društvenih mreža.
Sadržaj
Što radi voditelj društvenih mreža?
Voditelj društvenih mreža promovira uslugu ili artikl za određenu tvrtku kako bi privukao potencijalne klijente i kupce.
Neki od poslovnih zadataka su:
- Izgradnja publike na kanalima društvenih mreža.
- Praćenje i analiza ROI web stranice.
- Izrada e-maila i reklamnih kampanja.
- Izrada i optimizacija web stranica tvrtke.
- Pisanje zanimljivog teksta koji usavršava brend i glas tvrtke.
- Praćenje tržišnih trendova i podataka konkurenata.
Društvene mreže donose mnoge koristi u poslovnom svijetu. Pročitajte zašto su važne za posao.
Jasno prikažite svoje poslovne sposobnosti. Napišite životopis kojim ćete budućeg poslodavca informirati o svojim profesionalnim iskustvima.
Važno je da identificirate svoje jake strane i sažmete prethodno radno iskustvo. Uz to, prikažete svoje obrazovanje i certificiranost.
Životopis za voditelja društvenih mreža
Pročitajte primjer koji će vam pomoći pri pisanju životopisa za ovo zanimanje:
Alen Marinković
Osijek, Hrvatska | 097-639-6987 | alen.marinkovic@email.com
SAŽETAK
Voditelj društvenih mreža vođen rezultatima sa sedam godina iskustva u upravljanju raznih projekata. Vješt u izradi kampanja oko ciljanih kupaca, te analize podataka.
Imam razne vještine u promatranju ponašanja potrošača za povećanje prisutnosti robne marke tvrtke i ukupne prodaje.
OBRAZOVANJE
Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Magistar ekonomije
RADNO ISKUSTVO
Tvrtka “Šalica za kavu”, lipanj 2019 – trenutno
Radni zadaci:
- Održavajte i ažurirajte web stranicu tvrtke i društvene mreže
- Pružanje smjernica za reklamne kampanje radi povećanja prodaje
- Izgradnja strateških odnosa s ključnim igračima u industriji i dobavljačima
- Analiza ponašanja potrošača i interakcije s tvrtkom.
- Povećanje prometa na web stranici za 24% kroz poboljšanu optimizaciju za tražilice (SEO).
Kafić “Kavonja”, srpanj 2018 – svibanj 2019
- Razvijanje svijesti o robnoj marki putem pozitivnog dijeljenja na društvenim mrežama i promotivnih e-poruka
- Praćenje lojalnosti kupaca kako bi ojačao marku kafića i podigao profil marke
- Povećanje angažmana kupaca za 13%
CERTIFIKATI
- Google Analytics Individual Qualification, Google, 2023
- Google Ads, Google
VJEŠTINE
- Google Analytics
- Softver za proračunske tablice
- Marketing na društvenim mrežama
- Pisanje teksta
- Grafički dizajna
Osnove upravljanja društvenim mrežama
Najvažnija stvar ovog posla je stvaranje dobrog i kvalitetnog sadržaja. Sadržaj je sama srž upravljanja društvenim mrežama.
Voditelj mora dobro poznavati alate za rad. Osnovni alati su:
Uz njih, dobro je znati i programe za uređivanje video sadržaja, poput:
Razumijevanje društvenih mreža i njihovih algoritama ključno je za uspješno vođenje profila na društvenim mrežama.
Voditelj društvenih mreža treba osjetiti i razumjeti trendove. Mora znati privući ciljanu publiku, a kreirani sadržaj treba biti koristan, dobrog izgleda i zanimljiv.
Razne vještine korisne za kvalitetne međuljudske odnose su ključne za ovo zanimanje.
Pročitajte kako uklopiti komunikacijske vještine u životopis.
Predložak životopisa
Upotrijebite ovaj predložak kako biste lakše oblikovali svoj životopis za zanimanje voditelj društvenih mreža:
[Puno ime]
[Broj telefona] | [Profesionalna e-mail adresa] | [Grad, država] | [Profesionalna web stranica]
Stručni sažetak
[Kratki sažetak koji spominje vaše ključne kompetencije, radno iskustvo i postignuća u karijeri]
Radno iskustvo
[Posao], [Datum početka–Datum završetka]
[Naziv tvrtke], [Lokacija]
[Jaki glagol] + [radna dužnost] + [utjecaj]
[Jaki glagol] + [radna dužnost] + [utjecaj]
[Jaki glagol] + [radna dužnost] + [utjecaj]
[Jaki glagol] + [radna dužnost] + [utjecaj]
[Jaki glagol] + [radna dužnost] + [utjecaj]
[Posao], [Datum početka–Datum završetka]
[Naziv tvrtke], [Lokacija]
[Jaki glagol] + [radna dužnost] + [utjecaj]
[Jaki glagol] + [radna dužnost] + [utjecaj]
[Jaki glagol] + [radna dužnost] + [utjecaj]
[Posao], [Datum početka–datum završetka]
[Naziv tvrtke], [Lokacija]
[Jaki glagol] + [radna dužnost] + [utjecaj]
[Jaki glagol] + [radna dužnost] + [utjecaj]
[Jaki glagol] + [radna dužnost] + [utjecaj]
Vještine
[Relevantna vještina] | [Relevantna vještina] | [Relevantna vještina] | [Relevantna vještina]
Obrazovanje
[Stečena diploma]
[Naziv ustanove], [Godina diplomiranja ako ste diplomirali u posljednje tri godine]
Certifikati
[Naziv certifikata], [Organizacija domaćin] – [Dovršena godina ili datum isteka]
[Naziv certifikata], [Organizacija domaćin] – [Dovršena godina ili datum isteka]
Savjeti za pisanje životopisa
Slijedite ove korake pri pisanju životopisa za zanimanje voditelj društvenih mreža:
1) Važno je zaglavlje
Dodajte svoje podatke za kontakt u zaglavlje životopisa. Uključite svoje puno ime, trenutnu adresu, e-mail adresu i broj telefona.
Ako imate profesionalni mrežni portfelj ili web stranicu, također uključite vezu u ovaj odjeljak.
Vaše zaglavlje pomaže poslodavcima da znaju kako doći do vas za više informacija ili dogovoriti razgovor za posao.
Pročitajte savjete kako se dobro pripremiti za razgovor za posao.
2) Napišite stručni sažetak
Napišite profesionalni sažetak kako biste ocrtali svoje profesionalno iskustvo i ciljeve u karijeri.
Uključite informacije o tome koje vas vještine čine jedinstvenim i što možete ponuditi tvrtki.
Budući da je ovo među prvim značajkama vašeg životopisa koje osoba koja zapošljava može pročitati, važno je uključiti zanimljiv jezik kako biste uvjerili čitatelja da nastavi pregledavati vašu prijavu.
Pročitajte koje vještine za rad poslodavci traže kod svojih zaposlenika.
3) Opišite svoje radno iskustvo
Sljedeći odjeljak koji treba staviti u životopis je vaše radno iskustvo. Navedite naziv svog radnog mjesta, naziv poslodavca i datume zaposlenja, počevši od posljednjeg radnog mjesta.
Napravite označeni popis radnih dužnosti i ključnih odgovornosti koje ste imali za svako radno mjesto.
4) Nabrojite svoje vještine
Napravite popis svojih vještina relevantnih za posao i odvojite ih crtama. Pročitajte opis posla za radno mjesto kako biste uočili bitne vještine koje poslodavac želi od kandidata.
Također možete uključiti povezane softverske vještine koje posjedujete i svoju razinu stručnosti.
Natječaj za željeni posao možete potražiti na stranicama društvenih mreža.
5) Uključite svoje obrazovanje
Napravite odjeljak sa svojim obrazovnim iskustvom obrnutim kronološkim redom.
Navedite sve diplome koje ste stekli i područje studija na koje ste se fokusirali, zajedno s nazivom škole i datumom diplomiranja ili procijenjenim datumom diplomiranja ako još uvijek pohađate.
6) Nabrojite stečene certifikate
Ako je relevantno, izradite odjeljak koji prikazuje vaše marketinške certifikate. Uključite naziv certifikacije i datum stjecanja.
Pregledajte opis posla kako biste utvrdili zahtijeva li poslodavac neke posebne certifikate za tu ulogu.
Dodatni savjeti za pisanje životopisa
Dodatni odjeljci mogu pomoći kod prikazivanja vaših vještina. Evo nekoliko savjeta za pisanje životopisa izvrsnog marketinškog stručnjaka i voditelja društvenih mreža:
Koristite ključne riječi. Mnogi poslodavci koriste softver za provjeru kako bi pregledali vaš životopis, stoga je važno uključiti ključne riječi povezane s industrijom.
Neke od njih su: “strateški marketinški planovi” i “klikovni postotak (CTR)”, kako biste pokazali da poznajete marketinško područje.
Dodajte brojeve. Kada pišete svoje radne dužnosti, koristite brojke i mjerenja kako biste prikazali svoj rad i analitiku kampanje kako bi poslodavci mogli vidjeti vaš učinak.
Lektorirajte svoj rad. Sastavljanje životopisa bez grešaka posebno je važno za marketinške stručnjake jer su oni odgovorni za kreiranje marketinškog sadržaja bez grešaka.
Ne traži posao. Neka posao nađe tebe !
Reci nam koje poslove voliš i pusti nama da ti pronađemo posao po tvom ukusu.
Registriraj se ->