Životopis: Pokažite znanje rada u Microsoft Officeu
Životopis: Pokažite znanje rada u Microsoft Officeu
Životopis je ključni dokument kod traženja novog posla. Gotovo je neizostavna vještina u životopisu poznavanje rada u Microsoft Officeu.
Važno da je da poslodavcu naglasite kako ste sposobni obavljati zadatke koje uključuju podatke i prezentacije.
Ove vještine koje su danas potrebne za većinu poslova, mogu vas pozicionirati kao vrlo obećavajućeg kandidata u tvrtkama raznih profila.
Dok prilagođavate odjeljak s vještinama životopisa, važno je uključiti sve vještine Microsoft Officea koje možete ponuditi tvrtki.
U ovom članku raspravljamo o tome zašto su Microsoft vještine važne.
Sadržaj
Životopis i vještine Microsoft Officea
Tvrtke često koriste Microsoft Word, Excel, PowerPoint i Outlook, proizvode koji su uključeni u Microsoft Office 365 Business.
Također mogu koristiti Microsoft OneDrive i SharePoint kako bi timski rad bio lakši.
Zapravo, Microsoft Office je najrašireniji alat za dokumentiranje, organiziranje informacija, isporuku prezentacija i obradu podataka.
Iz tog razloga, učinkovitost Microsoft Officea obično je potrebna vještina za većinu radnih mjesta, bez obzira na vašu industriju.
Važno je znati koristiti alate Microsoft Officea jer:
Iako se Microsoft Office sastoji od velikog broja različitih aplikacija, one sve savršeno omogućuju sveobuhvatnu digitalizaciju vašeg ureda.
Suradnja među različitim sektorima kompanije bit će lakša, na projektima će moći raditi veće skupine ljudi i, što je najvažnije, sam pojam ureda postat će fleksibilniji.
Microsoftove vještine koje trebate navesti
Popisa Microsoft Office vještina koje možete uključiti u svoj životopis:
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Microsoft PowerPoint
- Microsoft Access
- Microsoft Outlook
Microsoft Word
Neke od vještina koje biste mogli uključiti kako biste pokazali svoju kompetenciju rada s Microsoft Wordom:
- Postavljanje stranice
- Uspoređivanje i spajanje dokumenata
- Izrada obrazaca pomoću naprednih alata
- Izrada i korištenje šablona
- Dijeljenje i zaštita dokumenata
- Oblikovanje tablica
- Oblikovanje dokumenata
Microsoft Excel
Evo nekih vještina koje možete dodati u životopis kako biste pokazali sposobnost rada u Excelu:
- Izrada proračunskih tablica
- Izrada tablica
- Analiziranje podataka
- Makronaredbe
- Zaokretne tablice i zaokretni grafikoni
- Formule
- Grupe podataka
- Funkcije
- Validacija podataka
Stručnjaci za Excel govore o velikoj važnosti poznavanja rada s tim alatom:
Jeste li znali da čak 80 % radnih mjesta zahtijeva poznavanje proračunskih tablica i vještine obrade teksta? Unatoč toj činjenici, veliki broj ljudi i dalje nije pružilo šansu programu Microsoft Excel u strahu od brojnih funkcija, formula i njegove kompleksnosti.
U doba školovanja, možda ste Excel koristili samo u svrhu stvaranja tablica i spajanja ćelija. Međutim, Excel je daleko složeniji program od toga. Primjerice, možete ga upotrijebiti za sljedeće radnje i na taj način olakšati si posao:
Organizirati podatke na jednostavan način
Izračunati osnovne ali složene matematičke funkcije, tako da vi ne morate
Grafički prikazati hrpu podataka
Analizirati podatke i prognozirati događanja
Ukratko, program je daleko korisniji nego što to većina ljudi zna. Excel na organizirani način može riješiti vaše probleme i dok imate to na umu otkrivat ćete sve više prednosti ovog naizgled kompliciranog programa.
Dodaju da Excel može povećati i prihode:
Jeste li znali da vam poznavanje Excela može povećati izglede za dobivanje željenog posla, kao i početnu plaću? Excel je vještina koju svaki menadžer smatra krucijalnom.
U tome je ljepota poznavanja ovog univerzalnog programa: daje vam toliko mogućnosti!
Microsoft PowerPoint
Dodajte ove vještine u životopis da pokažete svoju razinu kompetencije rada s PowerPointom:
- Izrada prezentacija
- Izrada i oblikovanje predložaka
- Stvaranje interaktivnih dijaprojekcija
- Umetanje, ugrađivanje i povezivanje medija i podataka
- Umetanje hiperveza
- Umetanje i formatiranje medija
- Povezivanje i ugradnja videa
- Korištenje napredne vremenske trake
- Emitiranje i dijeljenje dijaprojekcije
Microsoft Access
Pokažite za svoj novi posao vašu stručnost rada u Accessu:
- Izrada i projektiranje baza podataka
- Izračunavanje kontrola
- Sortiranje i filtriranje podataka
- Izrada naprednih upita
- Uspostavljanje odnosa i spajanje linija između tablica
- Korištenje VBA i SQL unutar Accessa
- Korištenje drugih Office aplikacija s Accessom
Ako rade s bazama podataka, Access je važan za vas jer:
Ako su ti Excelove baze i tablice jednostavno preslabe, čitaj dalje jer bi MS Access mogao biti baš za tebe.
Jednostavnije rečeno, Access se koristi kao alat za upravljanje informacijama jer može sadržavati i analizirati ogromnu količinu informacija koje su u međusobnom odnosu, a može im se pristupiti u svakom trenutku.
Relacijskim bazama podataka upravlja puno učinkovitije od Excela i ostalih aplikacija slične namjene.
Microsoft Outlook
Poslodavci ga obično koriste za e-mail, a evo popisa vještina koje možete uključiti kako biste pokazali svoju kompetenciju u radu s Outlookom:
- Automatski odgovor (auto reply
- Konfiguriranje postavki e-maila
- Izrada, raspoređivanje i delegiranje zadataka
- Planiranje sastanaka
- Dijeljenje i konfiguriranje kalendara
Razine znanja za odjeljak vještina u životopisu
Ako znate raditi u nekom od navedenih programa, morate navesti i razinu znanja. Jedan općeniti sustav rangiranja znanja koji koriste poslodavci je:
- Temeljno
Temeljno znanje znači da imate malo radnog iskustva sa softverom i malo ili nimalo obuke. S ovom razinom vještine obično možete stvarati, spremati i brisati dokumente te prepoznavati osnovne ikone.
- Osnovno
S ovom razinom iskustva imate osnovno razumijevanje softvera. Za Microsoft Word to obično znači da možete pisati i uređivati tekst.
Za Excel to može značiti da možete stvarati i formatirati jednostavne proračunske tablice, iako nećete imati iskustva s funkcijama, sortiranjem ili stvaranjem tablica.
Za PowerPoint možda ćete razumjeti kako stvoriti osnovnu prezentaciju.
- Iskusni poznavatelj/Stručnjak
Ova razina stručnosti usporediva je s posjedovanjem srednjeg znanja o softveru.
Poznavanje Worda obično znači da znate kako izraditi predloške, koristiti SmartArt i izvršiti osnovne funkcije postavljanja stranice, uređivanja i oblikovanja teksta.
S Excelom to znači da znate osnovne formule, povezivanje podataka, zaokretne tablice i grafikone te kako koristiti IF izjave.
U PowerPointu to općenito znači da znate izraditi predloške, animacije, grafikone i grafikone.
- Stručnjak s iskustvom
Srednje vještine nadovezuju se na osnovnu razinu znanja i zahtijevaju umjerenu količinu iskustva.
Stvaranje dijaprojekcija u programu PowerPoint zadatak je srednje razine, kao i stvaranje formula u programu Excel za izračun željenih rezultata za poreze ili provizije od prodaje.
Korištenje cirkularnih pisama u Wordu za personalizaciju poslovnih pisama za kampanju slanja e-emaila je razina stručnjaka s iskustvom.
- Napredno iskustvo
Razumijevanje korištenja programa OneNote i InfoPath smatra se naprednim vještinama za Microsoft Office, kao i stvaranje baza podataka u Accessu.
Prilagođavanje animiranih prezentacija u PowerPointu smatra se naprednim, kao i korištenje Excela za prilagođene financijske obrasce ili praćenje promjena između zajedničkih dokumenata u Wordu.
Upotpunite svoj životopis i molbu za posao i potražite odgovarajući posao na Zaposlise.hr!
Ne traži posao. Neka posao nađe tebe !
Reci nam koje poslove voliš i pusti nama da ti pronađemo posao po tvom ukusu.
Registriraj se ->