Životopis: brendirajte se

Životopis: brendirajte se

Reading Time: 6 minute

Životopis je dokument kojim sebe predstavljate u poslovnom svijetu. Izjava o brendu je rečenica u vašem životopisu koja opisuje vaše najbolje osobine kao zaposlenika.

Kako tržište rada postaje sve konkurentnije, možete izgraditi vlastiti jedinstveni profesionalni brend.

Gradite ga koristeći moćne alate, kao što je izjava o brendu životopisa.

Na taj način si možete pomoći da se vaš životopis istakne i pobudi više interesa za vašu prijavu na natječaj za posao.

U ovom članku raspravljamo o tome što je izjava o brendu u životopisu. Objašnjavamo kako se razlikuje od profesionalnog sažetka.

Također, važno je znati kako i gdje uključiti izjavu o brendu u svoj životopis.

Što je izjava o brendu životopisa?

Izjava o brendu životopisa sažeta je rečenica koja na početku životopisa opisuje vaše najpogodnije kvalitete.

Životopis, brendiranje

Izvor: Unsplash: Životopis, brendiranje

Možete to zamisliti kao prodajni slogan koji mami regrutera da detaljnije pročita vaš životopis.

Ova izjava definira vaš profesionalni brend, što znači da je njegov cilj razlikovati vaše vještine i iskustvo od ostalih kandidata za posao.

Postavljen ispod vaših podataka za kontakt, često je prva informacija koju osoba koja zapošljava sazna o vama.

Zbog toga je izjava o brendiranju ključna za stvaranje dobrog dojma.

Izjava o brendu i stručni sažetak

Cilj izjave o brendu i stručnog sažetka je istaknuti vaše kvalitete. No, jedinstvena struktura svakog odjeljka ispunjava drugu svrhu.

Izjava o brendiranju koristi manje od 20 riječi za opisivanje vaše profesionalne stručnosti.

Stručni sažetak također je prilično sažet u samo dvije do tri rečenice, ali vam daje više prostora za širi uvod.

Izjava mora biti kratka jer je važno da pokažete svoje vrijednosti u nekoliko sekundi čitanja.

Što uključiti u izjavu o brendu

Budući da je izjava o brendiranju kompaktan odjeljak u vašem životopisu, važno je da se istakne svojim najdojmljivijim detaljima.

Životopis, brendiranje, detalji

Izvor: Unsplash; Tema: Životopis, brendiranje, detalji

Evo nekoliko ključnih tema koje treba pokriti u tih nekoliko ključnih riječi:

1) Jake strane

Razmislite o dvije ili tri snage koje hvataju vašu jedinstvenost. Opišite sposobnosti koje se odnose na vašu prijavu za posao, ali također odaberite snažne riječi koje će regruti zapamtiti.

Sastavite svoju izjavu o brendiranju kao slogan za proizvod ili uslugu. Trebala bi biti kreativna, emotivna i poticati čitatelje na djelovanje.

Budući da imate ograničen prostor pisanja, pokušajte koristiti pojedinačne riječi ili kratke izraze što je više moguće.

Evo nekoliko primjera koje možete razmotriti:

  • Kreativan
  • Posvećen
  • Snalažljiv
  • Svestran
  • Vrijedan
  • Energičan
  • Strpljiv

2) Postignuća

Ako ste primili značajne nagrade ili priznanja u svojoj industriji, vrijedi ih spomenuti u svojoj izjavi o brendiranju.

Ova postignuća ne samo da izgledaju impresivno na vrhu vašeg životopisa, već i opravdavaju vaše profesionalno iskustvo.

Nagrade mogu ojačati vaš ugled među regrutima jer ih oni mogu lako provjeriti kroz veze u industriji ili istraživanjem na internetu.

Životopis, razgovor za posao, postignuća

Izvor: Unsplash; Tema: Životopis, razgovor za posao, postignuća

Postignuća u životopisu:

Postignuća mogu predstavljati različite stvari. U većini slučajeva, postignuća bi trebala biti mjerljiva, ali ponekad, ovisno o vašem području ili razini iskustva, mogu biti drugačija.

Ipak, dok pišete životopis, vidjet ćete razliku između postignuća i dužnosti ili odgovornosti.

Sve dok možete pokazati što ste radili na dnevnoj razini, zajedno s navedenim jednim ili dva postignuća, već se izdvajate od ostalih kandidata.

3) Vještine

Neke uloge zahtijevaju više tehničke stručnosti od drugih.

Regruteri koji traže kandidate u informacijskoj tehnologiji, inženjerstvu ili znanosti mogu očekivati ​​da će pročitati više o vašim teškim vještinama.

Spominjanje njih u izjavi o brendiranju može potaknuti regrute da detaljnije pročitaju vaš životopis.

Na primjer, softverski inženjer možda želi istaknuti svoju stručnost u određenim jezicima kodiranja.

Naglasi vještine, ali čuvaj se alternativnih činjenica:

Osim škola i fakulteta koje si završio, svakako naglasi i sve ostale tečajeve i usavršavanja koje si prošao.

Posebno istakni one koji se odnose na posao za koji se javljaš i podrobno objasni o čemu se radi i što si naučio iz određenog perioda.

No nemoj dopustiti da te itko uhvati u laži – ako kažeš da odlično vladaš Microsoft Office programima, a već prvog dana posla se pokaže da jedva znaš otvoriti PowerPoint.

O spominjanju ili predočavanju nepostojećih diploma nećemo niti govoriti, s obzirom na to da isto može biti i zakonom kažnjivo.

Ukoliko tvoj idealni posao zahtijeva sasvim drukčije kvalifikacije od onih koje posjeduješ, razmisli o tome da se posvetiš dobivanju istih ili jednostavno potražiš drukčiji posao.

Životopis i vještine

Izvor: Unsplash; Tema: Životopis i vještine

4) Koliko ste iskusni

Ako imate veliko iskustvo u svom području, ovo je ključna prodajna točka koju možete naglasiti u svojoj izjavi o brendiranju.

Jednostavno navođenje broja godina vaše karijere može pokazati regruterima predanost i rad koji ste uložili da biste došli do određene razine.

Ako ste tek diplomirali, umjesto toga usredotočite se na vještine, kvalifikacije i odlučnost koju unosite u ulogu.

Kako uključiti izjavu u svoj životopis

Slijedite korake u nastavku kako svoju brendiranu izjavu uklopiti u životopis:

1) Usredotočite se na svoje vrijednosti

Koje vrijednosti želite pokazati potencijalnom poslodavcu?

Razmislite o osobnim osobinama koje vas razlikuju od drugih kandidata za posao. Procijenite postignuća u svojoj karijeri kako biste razumjeli kvalitete koje vas čine uspješnim.

Također možete spomenuti vrijednosti koje cijenite, kao što su povjerenje ili integritet, Također i ciljeve u karijeri koje biste željeli postići kako bi vaš životopis izgledao autentičnije i personaliziranije.

2) Pozicioniranje je važno

Postavite svoju izjavu o brendiranju između odjeljaka s podacima za kontakt i radnim iskustvom u životopis

Odjeljak s brendiranom izjavom ne treba poseban naslov jer se može integrirati s vašim osobnim profilom.

Pozicioniranje u životopisu

Izvor: Unsplash; Tema: Pozicioniranje u životopisu

Ovo je idealno mjesto za vašu izjavu o brendiranju jer je to prvi odjeljak kojeg poslodavci čitaju.

Ovo je jedan od prijedloga:

[Puno ime]

[Broj telefona] | [E-mail] | [Mjesto]

[Brendirana izjava]

Radno iskustvo

[Posao]—[Datum početka – datum završetka]

[Ime poslodavca], [Lokacija tvrtke]

[Dužnosti i odgovornosti]

Koristite glagole radnje

Kako biste zadržali ograničenje broja riječi u izjavi, razmislite o korištenju glagola radnje.

Oni su koristan jezični alat koji čini da vaša izjava zvuči sažetije i snažnije. Kao profesionalac, glagoli radnje sugeriraju da ste također sposobni i samouvjereni.

Evo nekoliko primjera glagola radnje koje možete razmotriti:

  • Konsolidirati
  • Osnažiti
  • Provesti
  • Osnovati
  • Ocijeniti
  • Identificirati
  • Održavati
Životopis, korištenje glagola radnje

Izvor: Unsplash; Tema: Životopis, korištenje glagola radnje

  • Mentorirati
  • Osigurati
  • Pojednostaviti
  • Nadzirati
  • Nadograditi

Predložak izjave o brendiranju

Možete upotrijebiti sljedeći predložak izjave o brendiranju kao vodič za pisanje sažetog i dojmljivog uvoda za svoj životopis:

[Snaga] i [snaga] [profesionalni naziv], s [broj] godina iskustva u [vještini / postignuću / cilju karijere].

Primjeri izjave o brendiranju

Evo nekoliko primjera izjava o brendiranju za različite karijere koje možete upotrijebiti kao inspiraciju za svoju:

  • Profesor

Slijedi izjava o brendiranju za profesora:

Detaljno orijentiran i snalažljiv profesor s 15 godina iskustva u podršci učenju i razvoju studenata.

  • Softverski inženjer

Evo izjave o brendiranju za softverskog inženjera:

Životopis, softverski inženjer

Izvor: Unsplash; Tema: Životopis, softverski inženjer

Softverski inženjer vođen podacima, certificiran za JavaScript, s trogodišnjim iskustvom u pružanju korisničkog iskustva.

  • Novinar

Slijedi izjava o brendiranju za novinara:

Novinar dobitnik Pulitzerove nagrade s 12 godina iskustva u istraživanju i dijeljenju uvjerljivih ljudskih priča.

  • Računovođa

Evo izjave o brendiranju za računovođu:

Visokoučinkoviti i predani računovođa s četverogodišnjim iskustvom u pojednostavljivanju financijskih informacija za potporu etičkih poslovnih praksi.

Potražite natječaj za posao po vašem izboru na Zaposlise.hr.

Ne traži posao. Neka posao nađe tebe !

Reci nam koje poslove voliš i pusti nama da ti pronađemo posao po tvom ukusu.

Registriraj se ->

Preuzmi aplikaciju