Pozitivne navike na društvenim mrežama
Pozitivne navike na društvenim mrežama
Sadržaj
Navike na društvenim mrežama oblikovane su mnogim faktorima.
Navike je teško mijenjati, kaže poznata izreka.
Društvene mreže predstavljaju kanale kojim većina ljudi u svijetu komunicira, sklapa poznanstva i poslove.
Svaki naš potez na socijalnim mrežama (bio to like, komentar ili share) angažira ljude u različitim stavovima, interesima i potrebama. Čak 8 od 10 radnika na radnom mjestu koristi društvene medije, dok se 98% zaposlenika koristi društvenim mrežama u osobne svrhe.
Takva učestalost korištenja društvenih medija nerijetko nalijeće na negativne konotacije. Prečesto listanje kroz feed, izloženost informacijama tuđeg života i sukobljavanje “iza ekrana” samo su neke od negativnih vidova društvenih mreža.
Ipak, utjecaj društvenih mreža dovoljno je snažan da je nemoguće ne zapitati se – zar regulacija navika nije rješenje?
Razvijanje pozitivne navike – Znati kada uzeti pauzu
Društveni su mediji zarazan fenomen koji sa sobom povlači i zaraznu aktivnost – provjeravanje obavijesti.
Takva navika provjeravanja nerijetko može utjecati na naše metalno zdravlje čineći nas ovisnima o sadržaju kojeg tražimo. Kako bismo razvili zdravu naviku i riješili se osjećaja navezanosti za medije trebamo znati kada uzeti pauzu.
Svoje društvene mreže provjeravajte za vrijeme pauze na poslu, a aktivnosti kojima se inače bavite ne odbacujte zbog svijeta socijalnih medija. Socijalni mediji imaju tendenciju prikazivati “uređen svijet” koji nerijetko ne replicira stvarnost.
Stoga, zadržite svoje dragocjeno vrijeme i hobije u pravom vremenu i punom smislu – i ne ograničavajte se!
Vaše privatne informacije na internetu
Jedna od izuzetno bitnih stvari pri kreiranju pozitivnih navika na društvenim mrežama jest razumijevanje kada povući granicu.
Zadržite oprez prije dijeljenju privatnih informacija poput lokacije i detalja o Vama. Svaki korisnik društvenih mreža mora shvatiti i preuzeti odgovornost za digitalni utisak koji o sebi ostavlja na internetu.
Često se u poslovnom svijetu postavlja pitanje smije li Vas budući poslodavac potražiti na socijalnim mrežama kako bi o Vama saznao više informacija. Odgovor je kratak – naravno da smije!
Provjera društvenih mreža najčešće se provodi prije zapošljavanja kad se potencijalni radnik prijavljuje za radno mjesto. Takva provjera uključuje:
- Uvid u račune budućih zaposlenika
- Uvid u objave, like-ove i komentare na društvenim mrežama.
Tijekom samog razgovora poslodavac, pažljivo fokusiran na razgovor s potencijalnim zaposlenikom, traži bilo kakve “red flags”.
One uključuju:
- Objavljivanje uvredljivog sadržaja
- Uvid u agresivne ili nasilne komentare
- Nezakonite aktivnosti
- Postojanje seksualno eksplicitnog materijala.
Ukoliko pojedinac ne želi da poslodavac ima čisti uvid u njegove društvene medije u postavkama privatnosti zaključava profile.
Budite follower ljudi i hobija u kojima uživate
Kako biste ostvarili puni potencijal posjedovanja socijalnih medija, prihvaćajte samo Vama drage ljude i pratite sadržaje koji u Vama bude pozitivne osjećaje.
Ukoliko postoje ljudi čiji Vas stavovi uzrujavaju ili sadržaj koji smatrate u najmanju ruku nezanimljivim ili neprimjerenim, izbjegavajte njihove profile.
Ostanite obzirni i pristojni prema drugim korisnicima društvenih mreža te s njima dijelite inspirativne i smiješne stvari – bilo da se radi o sjajnoj poslovnoj ideji ili šaljivom kućnom videu!
Spremni ste usvojiti pozitivne navike društvenih mreža i raditi na promoviranju motivirajućeg sadržaja? S nama možete!
Registrirajte se na Zaposlise.hr, okružite se poticajnim sadržajem – i pronađite posao svojih snova!
Ne traži posao. Neka posao nađe tebe !
Reci nam koje poslove voliš i pusti nama da ti pronađemo posao po tvom ukusu.
Registriraj se ->