Kako kreirati sjajan Instagram poslovni profil

Kako kreirati sjajan Instagram poslovni profil

Reading Time: 3 minute

U današnjem modernom svijetu Instagram je snažan medij promocije.

Naučiti kako napraviti sjajan Instagram poslovni profil znači otvoriti vrata u svijet vlastitom biznisu. Statistika pokazuje da čak 90% korisnika Instagrama prati različite poslovne profile.

Instagram poslovni profil način je dosezanja do većeg broja publike, kao i kvalitetnu demonstraciju proizvoda u Vašoj ponudi. Implementacija marketinške strategije nikada nije bila lakša nego u moderno vrijeme zahvaljujući društvenim mrežama.

Prema istraživanjima o Instagramu 2024. godine, preko 20 000 profila su poslovni profili koje koriste tvrtke u različitim poljima biznisa, što čini gotovo 15% ukupne Instagram populacije. 83% anketiranih ispitanika naglasio je da im Instagram poslovni profil pomaže pri izboru proizvoda i otkrivanju novih usluga.

Kako napraviti snažan i unikatan Instagram poslovni profil i probiti se?

Odabir korisničkog imena i profilne slike

Jedinstven prikaz identiteta tvrtke izuzetno je bitno ostvariti efektnim korisničkim imenom. Prilikom odabira, bitno je izbjegavati potrebu za stvaranjem tek “nadimka”. Vaš poslovni profil mora odisati profesionalnošću, originalnošću i dočarati karakter Vašeg branda.

Pri odabiru korisničkog imena bitna je dosljednost  – ne mijenjajte korisničko ime, već stanite iza odabranog i dopustite publici da Vas primijeti i upamti.

Profilna je slika bitna karika adekvatnog Instagram poslovnog profila. Čak 64,9% sadržaja na Instagramu su fotografije, dok 17,8% čine videozapisi. Upečatljiva i stručna, profilna slika omogućava spajanje branda i publike.

Sažet opis profila, ključne riječi i poveznica

Opis profila mora sadržavati maksimalno do 150 riječi – u opisu poslovnog profila manje je uvijek više. Takav opis veoma je upadljiv i ostavlja publiku s dovoljno informacija, dok s druge strane korisnici priželjkuju saznati više o Vašim proizvodima. Sažetak profila pravi je mamac – konciznost je na prvom mjestu.

Kako biste povećali vidljivost Vašeg poslovnog profila, obratite pozornost na uvođenje ključnih riječi. Unošenjem ključnih riječi u opis profila dopirete do šire publike i unaprijeđujete budućnost svog poslovanja.

Poveznica u opisu Vašeg poslovnog profila usmjerava pozornost na njegov sadržaj. Ukoliko u opisu želite imati više od jedne poveznice, istražite Linktree mogućnosti čije detalje možete pogledati na ovoj stranici.

Izrada impresivnog Instagram sadržaja

Intrigantan i domišljat content creation pola je posla. Balansiranje fotografija, videa i reelsa odaje dojam dinamične priče tvrtke koja ima mnogo toga za ponuditi. Promovirajte svoje slogane, proizvode i ideje osciliranjem između promotivnih i informativnih vijesti i na takav način zadržite interes publike koja scrolla kroz Vašu ponudu i Vaš sadržaj.

Kako biste kreirali prepoznatljiv Instagram sadržaj, zapamtite sljedeće: različiti filtri, kompozicije i boje sastavni su dijelovi vizualnog karaktera i omogućavaju uspješno poslovno probijanje.

Komunikacija s followerima

Komunikacija s followerima Vašeg poslovnog profila treba se zasnivati na brzim i dosljednim odgovorima te sudjelovanju s publikom. Budite redovni u prikazivanju sadržaja kojeg su followeri Vašeg profila objavljivali o Vašem poslovanju i periodično organizirajte različite giveaway natječaje. Takav oblik marketinškog angažmana garantira Vam veći broj followera i širu svijest i pozitivan glas o Vašim načinima komunikacije.

Kod svojih followera razvijajte osjećaje pripadnosti, sigurnosti i uvažavanja – te ih uvijek animirajte!

Analitika i optimizacija profila

Redovno pregledavajte Instagram Insights kako biste razumijeli što na Vašem profilu funkcionira, a što je potrebno mijenjati. Pratite statistike, angažman followera i izvedbu sadržaja kojeg potom optimizirajte. Pripazite i na vrijeme objavljivanja postova i na koju publiku postovima ciljate.

Budite svjesni da kreiranje savršenog Instagram poslovnog profila zahtijeva vrijeme i uzajamno Vaš i angažman ciljane publike. Kako biste kreirali i više no efikasan profil ne zaboravite na dvije stavke:

  • Instagram ima moć značajno transformirati Vaš tok posla.
  • Ne zanemarujte ranije navedene savjete.

Instagram predstavlja snažan alat među društvenim mrežama koji polučuje rezultate ukoliko u njega uložite dovoljno truda i vremena.

Svaki od navedenih savjeta mora biti implementiran  – u suprotnosti će Vašem Instagram profilu nedostajati profesionalnosti potrebne za uspješno promicanje Vaših poslovnih planova.

 

Za više savjeta skinite aplikaciju Zaposlise.hr i ohrabrite se započeti vlastiti biznis!

Ne traži posao. Neka posao nađe tebe !

Reci nam koje poslove voliš i pusti nama da ti pronađemo posao po tvom ukusu.

Registriraj se ->

Preuzmi aplikaciju