Uspješno predlaganje ideja na poslovnom sastanku

Poslovne ideje osnovan su razlog osnivanja tvrtke uopće. Poslovne ideje predstavljaju pogonsko gorivo za nove projekte, perspektive i vizije koje […]

Poslovne ideje osnovan su razlog osnivanja tvrtke uopće.

Poslovne ideje predstavljaju pogonsko gorivo za nove projekte, perspektive i vizije koje predlažu zaposlenici, kao pojedinci ili kao tim.

Iznošenje poslovnih ideja u tvrtki često može biti problematičko zbog više faktora.

Studiji laboratorija za društvena istraživanja Sveučilišta North Colorado iznijeli su pet razloga zbog kojih zaposlenici drže svoje poslovne ideje za sebe.

  • Zaposlenici smatraju da vodstvo ne želi čuti njihove ideje
  • Zaposlenici navode da nitko ne pita za njihove ideje ili prijedloge
  • Nedostatak samopouzdanja glavna je kočnica pri uspjehu
  • Zaposlenicima nedostaju vještine učinkovitog dijeljenja informacija
  • U konačnici, smatraju da njihove ideje neće promijeniti tok posla.

 

Zaposlenici su nerijetko obeshrabreni načelima vodstva poslovanja. Čak 41% ispitanika navodi da njihovo vodstvo ne cijeni inovacije, a 67% da se vodstvo temelji na tradicionalnim, utabanim načinima funcioniranja. Takva demotivacija koja dolazi iz najvišeg statusa stvara zaposlenicima osjećaj besperspektivnosti i umanjuje želju za angažmanom.

Nastavno na spomenuti postotak, zaposlenici često nisu potaknuti za razvoj i predlaganje svojih vizija. U takvoj se situaciji zaposlenici ne žele nametati i radije šute negoli što će se eksponirati.

Ranije spomenuti faktori rezultiraju u znatnom padu samopouzdanja koje je, nevezano za to kojem statusu pripadate, ključno za uspjeh poslovanja. Tek se prividno zanemaruje isključivo glas zaposlenike – zanemaruje se glas i cjelovitog poslovanja.

Ukoliko se uz to ne ulaže u obrazovanje i razvoj vještina zaposlenika, odustajanje od inovacije i posla gotovo je garantiran ishod.

Kako uspješno predložiti poslovne ideje na sastanku?

Poslovne ideje – Istraživanje tržišta

Kako biste uspješno predstavili poslovnu ideju, morate biti sigurni u podatke kojima raspolažete.

Prije samog iznošenja ideje na sastanku informirajte se o potencijalim ishodima Vaše zamisli i kako je ona usklađena s današnjom potražnjom na tržitu. Vašu je viziju ključno prilagoditi potrebama klijenata i tvrtke i iznijeti ju na zanimljiv, kreativan i direktan način.

Formirajte cjelokupnu strategiju i provedite sveobuhvatno istraživanje kako biste s povjerenjem predstavili svoj prijedlog.

 

Poslovne ideje – Zanimljive PowerPoint prezentacije 

PowerPoint prezentacije pokazale su se najkvalitetnijim sredstvom za vizualni prijenos poslovne ideje.

U današnjem modernom tehnološkom razdoblju, slajdovi Vaše prezentacije osnažiti će Vašu poruku i Vašu viziju pomažući klijentima pri vizualizaciji cilja.

PowerPoint prezentacije odličan su i alat ukoliko se borite s nervozom prije nastupa ili imate osjećaj da ćete “zablokirati” pri govoru. Prezentacije su ovdje kao podsjetnik za nastavak – u revijalnom tonu.

 

Poslovne ideje kroz storytelling 

Storytelling nerijetko je pravi način izdvajanja od već viđenih ideja i utabanih koraka.

Samo čitanje sadržaja s Vaše PowerPoint prezentacije neće biti dovoljno opravdanje Vašeg prijedloga ili ideje.

Umjesto toga, ponudite publici priču iza vizije – priču o putovanju Vašeg brenda i njegove prednosti pred drugima. Hrabro govorite o svim izazovima s kojim ste se do sada suočili kako biste razvili koncept kojeg izlažete i iznesite načine kojima se mislite boriti protiv izazova koji Vas očekuju.

Upamtite – publika voli odvažnost.

U konačnici, imajte na umu učinkovito tempiranje vrijeme poslovnog sastanka i Vašeg prijedloga. Sažet prijedlog i jasna vizija poštuje raspon pažnje Vaših klijenata i pospješuje šanse za realiziranje prezentiranog.

 

Krase Vas odlične poslovne ideje, no niste sigurni kako ih iznijeti na svjetlo dana? Registrirajte se na Zaposlise.hr, nađite tim koji Vam odgovara i koji s Vama dijeli interes u napredak – i razvijanje poslovnih vizija! 

 

Preuzmi aplikaciju