Koje navike usvojiti za veću produktivnost?

Produktivnost je vrijednost koju svaki pojedinac ili tim doprinosi poslovanju u cijelosti.  Produktivnost je vrijednost podložna različitim istraživanjima u polju […]

Produktivnost je vrijednost koju svaki pojedinac ili tim doprinosi poslovanju u cijelosti. 

Produktivnost je vrijednost podložna različitim istraživanjima u polju biznisa. Istraživanja pokazuju da je većina ljudi produktivno 60% dana u svojim profesijama. Ipak, taj postotak drastično pada kod uredskih poslova.

Voucher Cloud iznosi istraživanje prema kojem je uredski radnik produktivan tek dva sata i dvadeset tri minute dnevno.

Takav nizak postotak postavlja pitanje – kako povećati produktivnost na radnom mjestu i doprinijeti biznisu?

Usredotočite se na najvažnije zadatke

Svaki popis poslovnih obaveza ima zadatke koji su važniji od ostalih. Fokusiranje na ono bitno umanjuje šansu nedovršenih ili napola dovršenih istovremenih poslova.

Odvojite određeno vrijeme na početku dana za određivanje bitnih zadataka koje trebate riješiti do kraja radnog dana. Na takav ćete način automatski odvojiti vremena za manje bitne zadatke i obje kategorije uspješno privesti kraju.

Obratite pozornost na jasno postavljanje granica za izvođenje manje važnih zadataka. Veoma često i manje važni zadaci iziskuju mnogo više od očekivanog vremena, stoga je važno postaviti granice i istih se držati.

Produktivnost i izbjegavanje distrakcija

Kako biste povećali poslovnu produktivnost, vodite popis svih stvari koje Vam služe kao distrakcija. Bez obzira bavite li se velikim projektom ili radite na minornijem zadatku distrakcije poput socijalnih mreža, e-maila i drugih obaveza uništavaju produktivnost i onemogućavaju kvalitetan utrošak poslovnog vremena.

Kako izbjeći ometanje društvenim medijima i ostalim distrakcijama?

  • Isključite notifikacije socijalnih mreža na svom mobilnom uređaju
  • Postavite raspored za provjeru društvenih medija
  • Isključite mobilni uređaj.

 

Fokusirati se na posao težak je zadatak uz neprestan zvuk notifikacija s različitih društvenih mreža. Ne dopustite da Vas notifikacije ometaju i isključite ih na vrijeme kako biste se posvetili poslu.

Ukoliko se osjećate primorani provjeravati svoje notifikacije kako biste ostali u toku, napravite raspored pregleda društvenih medija. Pauza na poslu idealno je vrijeme za opuštanje mozga od poslovnih tema i neka Vam ona bude period u danu kada provjeravate informacije koje ste propustili.

Prema istraživanju časopisa Social Media Today prosječna osoba na društvenim medijima provede dva sata. Isključivanje mobilnog uređaja na nekoliko sati posljednje je rješenje u dokidanju distrakcija.

Isključivanje uređaja složeniji je kompleks kojeg Vam se neće dati ponavljati svakih nekoliko minuta kao što je to situacija s listanjem obavijesti.

Paretov princip 80/20

Načelo 80/20 otkrio je talijanski ekonomist Vilfredo Pareto i naziva se i Paretovim principom. 

Prema ovom principu 80% rezultata dolazi iz 20% napora. Kako bi povećali učinkovitost, visoko produktivni ljudi identificiraju 20% najvažnijeg dijela svog posla. Zatim potražuju načine na koje smanjuju 80% svog rasporeda u svrhu pronalaska više vremena za stvari koje imaju najveći ili velik utjecaj na cjelokupno poslovanje.

I sami želite pospješiti radnu produktivnost? Registrirajte se na Zaposlise.hr i razvijajte navike koje će Vam pomoći ostvariti svoje ciljeve!

 

 

Preuzmi aplikaciju