Strategije za povećanje angažmana zaposlenika

Strategije za povećanje angažmana zaposlenika sjajan su katalizator uspjeha. Strategije za povećanje angažmana zaposlenika efektivan su način stvaranja inkluzivnog radnog […]

Strategije za povećanje angažmana zaposlenika sjajan su katalizator uspjeha.

Strategije za povećanje angažmana zaposlenika efektivan su način stvaranja inkluzivnog radnog društva.

Uspješne tvrtke oslanjaju se na nadahnutu, motiviranu i predanu radnu snagu kako bi najbolje provele svoje projekte i planove.

Istraživanja pokazuju da je čest razlog neuspješnog poslovanja upravo nedovoljna angažiranost zaposlenih.

Tvrtke koje se zalažu za dobrobit svog gospodarstva, kao i svojih radnika – rabe različite tehnike, alate i aplikacije kako bi potpomogli angažmanu.

Koji su osnovni koraci razvitka strategije kod zaposlenika?

  • Mjerenje trenutne razine angažmana
  • Postavljanje ciljeva
  • Postavljanje ograničenja proračuna.

 

Kako biste znali koju strategiju primijeniti, potrebno je biti upoznat s trenutnom razinom angažmana. Istu je moguće saznati provođenjem anonimne ankete među zaposlenicima o njihovim stavovima i osjećajima prema firmi, njihovim planovima itd.

Kada je razina angažmana određena, vrijeme je za postavljanje jasnih ciljeva strategija. Pitanja o željenom postotku prometa, produktivnosti i željama zaposlenika pitanja su koja pomažu odabiru različitih strategija za različita područja.

Posljednji korak tiče se količine novaca koju je Vaša tvrtka spremna izdvojiti za inicijative angažmana zaposlenika.

Strategije za povećavanje angažmana – Zavrijediti povjerenje

Zavrijediti povjerenje zaposlenika od izuzetne je važnosti pri poslovanju.

Ukoliko komponenta povjerenja izostaje, timski rad i komunikacija na radnom mjestu će patiti.

Kako ojačati sponu povjerenja?

  • Stvorite osobnu povezanost – kroz upoznavanje ljudi u timu
  • Potaknite uspjeh radije nego da ga namećete – poštovanje ispred imperativa
  • Podijelite maksimalan broj informacija – razgovor o zdravlju i ciljevima firme moraju biti transparentni.

Ponuda kontinuiranog obrazovanja i mogućnosti učenja

Zaposlenici koji koriste svoje pravo na kontinuirano obrazovanje i mogućnosti učenja razvijaju vještine potrebne za postizanje radnog uspjeha.

Razvijanjem takvih vještina postaju samopouzdaniji, osjećaju se cijenjenima i zbrinutima.

Postoje tri glavne vrste obrazovanja i mogućnosti učenja.

  • On site programi
  • Off-site programi
  • Hibridni programi

 

On-site programi predstavljaju programe poput obuke na računalu, korporativnih odjela za obuku i radionice od strane konzultanata.

Off-site programi temelje se na programima poput fakultetskih tečajeva, svjedodžbi ili diploma, seminara, učenja na daljinu i slično.

Hibridni programi kombiniraju on-site i off-site učenje.

Mnogi programi uključuju suradnju između tvrtke i pružatelja obrazovanja – bilo da se radi o sveučilištu ili kampu za obuku.

Strategije za povećanje angažmana – Alati i aplikacije

Kako biste saznali više o mišljenjima i stavovima Vaših zaposlenika, uložite u ankete koje otkrivaju iskustva zaposlenika.

Postoji nekoliko vrsta anketa koje povećavaju angažman zaposlenika.

  • Godišnje ankete angažmana
  • “Pulse” ankete angažmana
  • “Lifecycle” ankete angažmana.

 

Godišnje ankete mjere angažman zaposlenika kroz cijelu godinu. Ovakva vrsta ankete korisna je pri uočavanju ukupnih trendova angažmana i praćenju promjena tijekom vremena.

Pulse ankete mjere povratne informacije i u usporedbi s godišnjim, ove su ankete više kontekstualne i hiperfokusirane.

Naposljetku, lifecycle ankete prikupljaju povratne informacije tijekom mandata zaposlenika. Tvrtke ih koriste kako bi pratile kako zaposlenici percipiraju organizaciju te zašto biraju ostati ili otići s radnog mjesta.

 

Sanjate postati dijelom tima koji promovira Vaš angažman i dobrobit? Registrirajte se na Zaposlise.hr, pronađite poslodavca i s novim timom rastite, sudjelujte u stvaranju strategija i ne bojte se ponuditi svoje mišljenje! 

 

 

 

 

 

Preuzmi aplikaciju