Životopis: brendirajte se
Životopis: brendirajte se

Životopis je dokument kojim sebe predstavljate u poslovnom svijetu. Izjava o brendu je rečenica u vašem životopisu koja opisuje vaše najbolje osobine kao zaposlenika.
Kako tržište rada postaje sve konkurentnije, možete izgraditi vlastiti jedinstveni profesionalni brend.
Gradite ga koristeći moćne alate, kao što je izjava o brendu životopisa.
Na taj način si možete pomoći da se vaš životopis istakne i pobudi više interesa za vašu prijavu na natječaj za posao.
U ovom članku raspravljamo o tome što je izjava o brendu u životopisu. Objašnjavamo kako se razlikuje od profesionalnog sažetka.
Također, važno je znati kako i gdje uključiti izjavu o brendu u svoj životopis.
Sadržaj
Što je izjava o brendu životopisa?
Izjava o brendu životopisa sažeta je rečenica koja na početku životopisa opisuje vaše najpogodnije kvalitete.

Izvor: Unsplash: Životopis, brendiranje
Možete to zamisliti kao prodajni slogan koji mami regrutera da detaljnije pročita vaš životopis.
Ova izjava definira vaš profesionalni brend, što znači da je njegov cilj razlikovati vaše vještine i iskustvo od ostalih kandidata za posao.
Postavljen ispod vaših podataka za kontakt, često je prva informacija koju osoba koja zapošljava sazna o vama.
Zbog toga je izjava o brendiranju ključna za stvaranje dobrog dojma.
Izjava o brendu i stručni sažetak
Cilj izjave o brendu i stručnog sažetka je istaknuti vaše kvalitete. No, jedinstvena struktura svakog odjeljka ispunjava drugu svrhu.
Izjava o brendiranju koristi manje od 20 riječi za opisivanje vaše profesionalne stručnosti.
Stručni sažetak također je prilično sažet u samo dvije do tri rečenice, ali vam daje više prostora za širi uvod.
Izjava mora biti kratka jer je važno da pokažete svoje vrijednosti u nekoliko sekundi čitanja.
Što uključiti u izjavu o brendu
Budući da je izjava o brendiranju kompaktan odjeljak u vašem životopisu, važno je da se istakne svojim najdojmljivijim detaljima.

Izvor: Unsplash; Tema: Životopis, brendiranje, detalji
Evo nekoliko ključnih tema koje treba pokriti u tih nekoliko ključnih riječi:
1) Jake strane
Razmislite o dvije ili tri snage koje hvataju vašu jedinstvenost. Opišite sposobnosti koje se odnose na vašu prijavu za posao, ali također odaberite snažne riječi koje će regruti zapamtiti.
Sastavite svoju izjavu o brendiranju kao slogan za proizvod ili uslugu. Trebala bi biti kreativna, emotivna i poticati čitatelje na djelovanje.
Budući da imate ograničen prostor pisanja, pokušajte koristiti pojedinačne riječi ili kratke izraze što je više moguće.
Evo nekoliko primjera koje možete razmotriti:
- Kreativan
- Posvećen
- Snalažljiv
- Svestran
- Vrijedan
- Energičan
- Strpljiv
2) Postignuća
Ako ste primili značajne nagrade ili priznanja u svojoj industriji, vrijedi ih spomenuti u svojoj izjavi o brendiranju.
Ova postignuća ne samo da izgledaju impresivno na vrhu vašeg životopisa, već i opravdavaju vaše profesionalno iskustvo.
Nagrade mogu ojačati vaš ugled među regrutima jer ih oni mogu lako provjeriti kroz veze u industriji ili istraživanjem na internetu.

Izvor: Unsplash; Tema: Životopis, razgovor za posao, postignuća
Postignuća u životopisu:
Postignuća mogu predstavljati različite stvari. U većini slučajeva, postignuća bi trebala biti mjerljiva, ali ponekad, ovisno o vašem području ili razini iskustva, mogu biti drugačija.
Ipak, dok pišete životopis, vidjet ćete razliku između postignuća i dužnosti ili odgovornosti.
Sve dok možete pokazati što ste radili na dnevnoj razini, zajedno s navedenim jednim ili dva postignuća, već se izdvajate od ostalih kandidata.
3) Vještine
Neke uloge zahtijevaju više tehničke stručnosti od drugih.
Regruteri koji traže kandidate u informacijskoj tehnologiji, inženjerstvu ili znanosti mogu očekivati da će pročitati više o vašim teškim vještinama.
Spominjanje njih u izjavi o brendiranju može potaknuti regrute da detaljnije pročitaju vaš životopis.
Na primjer, softverski inženjer možda želi istaknuti svoju stručnost u određenim jezicima kodiranja.
Naglasi vještine, ali čuvaj se alternativnih činjenica:
Osim škola i fakulteta koje si završio, svakako naglasi i sve ostale tečajeve i usavršavanja koje si prošao.
Posebno istakni one koji se odnose na posao za koji se javljaš i podrobno objasni o čemu se radi i što si naučio iz određenog perioda.
No nemoj dopustiti da te itko uhvati u laži – ako kažeš da odlično vladaš Microsoft Office programima, a već prvog dana posla se pokaže da jedva znaš otvoriti PowerPoint.
O spominjanju ili predočavanju nepostojećih diploma nećemo niti govoriti, s obzirom na to da isto može biti i zakonom kažnjivo.
Ukoliko tvoj idealni posao zahtijeva sasvim drukčije kvalifikacije od onih koje posjeduješ, razmisli o tome da se posvetiš dobivanju istih ili jednostavno potražiš drukčiji posao.

Izvor: Unsplash; Tema: Životopis i vještine
4) Koliko ste iskusni
Ako imate veliko iskustvo u svom području, ovo je ključna prodajna točka koju možete naglasiti u svojoj izjavi o brendiranju.
Jednostavno navođenje broja godina vaše karijere može pokazati regruterima predanost i rad koji ste uložili da biste došli do određene razine.
Ako ste tek diplomirali, umjesto toga usredotočite se na vještine, kvalifikacije i odlučnost koju unosite u ulogu.
Kako uključiti izjavu u svoj životopis
Slijedite korake u nastavku kako svoju brendiranu izjavu uklopiti u životopis:
1) Usredotočite se na svoje vrijednosti
Koje vrijednosti želite pokazati potencijalnom poslodavcu?
Razmislite o osobnim osobinama koje vas razlikuju od drugih kandidata za posao. Procijenite postignuća u svojoj karijeri kako biste razumjeli kvalitete koje vas čine uspješnim.
Također možete spomenuti vrijednosti koje cijenite, kao što su povjerenje ili integritet, Također i ciljeve u karijeri koje biste željeli postići kako bi vaš životopis izgledao autentičnije i personaliziranije.
2) Pozicioniranje je važno
Postavite svoju izjavu o brendiranju između odjeljaka s podacima za kontakt i radnim iskustvom u životopis
Odjeljak s brendiranom izjavom ne treba poseban naslov jer se može integrirati s vašim osobnim profilom.

Izvor: Unsplash; Tema: Pozicioniranje u životopisu
Ovo je idealno mjesto za vašu izjavu o brendiranju jer je to prvi odjeljak kojeg poslodavci čitaju.
Ovo je jedan od prijedloga:
[Puno ime]
[Broj telefona] | [E-mail] | [Mjesto]
[Brendirana izjava]
Radno iskustvo
[Posao]—[Datum početka – datum završetka]
[Ime poslodavca], [Lokacija tvrtke]
[Dužnosti i odgovornosti]
Koristite glagole radnje
Kako biste zadržali ograničenje broja riječi u izjavi, razmislite o korištenju glagola radnje.
Oni su koristan jezični alat koji čini da vaša izjava zvuči sažetije i snažnije. Kao profesionalac, glagoli radnje sugeriraju da ste također sposobni i samouvjereni.
Evo nekoliko primjera glagola radnje koje možete razmotriti:
- Konsolidirati
- Osnažiti
- Provesti
- Osnovati
- Ocijeniti
- Identificirati
- Održavati

Izvor: Unsplash; Tema: Životopis, korištenje glagola radnje
- Mentorirati
- Osigurati
- Pojednostaviti
- Nadzirati
- Nadograditi
Predložak izjave o brendiranju
Možete upotrijebiti sljedeći predložak izjave o brendiranju kao vodič za pisanje sažetog i dojmljivog uvoda za svoj životopis:
[Snaga] i [snaga] [profesionalni naziv], s [broj] godina iskustva u [vještini / postignuću / cilju karijere].
Primjeri izjave o brendiranju
Evo nekoliko primjera izjava o brendiranju za različite karijere koje možete upotrijebiti kao inspiraciju za svoju:
- Profesor
Slijedi izjava o brendiranju za profesora:
Detaljno orijentiran i snalažljiv profesor s 15 godina iskustva u podršci učenju i razvoju studenata.
- Softverski inženjer
Evo izjave o brendiranju za softverskog inženjera:

Izvor: Unsplash; Tema: Životopis, softverski inženjer
Softverski inženjer vođen podacima, certificiran za JavaScript, s trogodišnjim iskustvom u pružanju korisničkog iskustva.
- Novinar
Slijedi izjava o brendiranju za novinara:
Novinar dobitnik Pulitzerove nagrade s 12 godina iskustva u istraživanju i dijeljenju uvjerljivih ljudskih priča.
- Računovođa
Evo izjave o brendiranju za računovođu:
Visokoučinkoviti i predani računovođa s četverogodišnjim iskustvom u pojednostavljivanju financijskih informacija za potporu etičkih poslovnih praksi.
Potražite natječaj za posao po vašem izboru na Zaposlise.hr.
Ne traži posao. Neka posao nađe tebe !
Reci nam koje poslove voliš i pusti nama da ti pronađemo posao po tvom ukusu.
Registriraj se ->