Kako napisati privlačan oglas za posao?

Kako napisati privlačan oglas za posao?

Reading Time: 4 minute

Kako privući vrhunske kandidate u sve manjem bazenu talenata, pitanje je za svakog regrutera.

Oglas za posao je prva stvar koju posloprimci primjećuju te ima velik utjecaj na njihovu odluku hoće li se prijaviti ili ne. Dolaskom nove generacije na tržište rada, nužno je primijeniti kreativnije pristupe kako biste izdvojili svoju tvrtku od mnoštva.

Broj talenata na tržištu rada je ograničen, stoga je važno posegnuti za inovativnim pristupima kako biste privukli najkvalitetnije kandidate.

Kako napisati privlačan oglas za posao, saznajte u nastavku.

Kako izgleda privlačan oglas za posao?

Odlika privlačnog oglasa za posao je transparentnost i sažetost u onome što se od kandidata očekuje.

Glavni elementi jednog oglasa za posao:

  • Sažet opis radnog mjesta
  • Očekivanja za kandidate
  • Definirana plaća ili raspon plaće
  • Benefiti i uvjeti rada

 

Neprivlačni oglasi često imaju previše teksta bez informacija koje kandidata najviše zanimaju, kao što su primjerice raspon plaća, pogodnosti i očekivanja.

Oglas za posao ne bi trebao biti duži od 300 riječi; važno je da sročite sve važne informacije koje kandidat mora znati prije prijave na oglas.

Poželjno je dodati par rečenica koja opisuje dinamiku tima, korporativnu kulturu ili čak izazove koje će kandidat imati priliku rješavati.

Tako će oglas biti informativan, ali i dovoljno zanimljiv da zaintrigira kandidate.

Odredite ton oglasa za posao

Preporučljivo je da oglas za posao ima ton pisanja koji pripada kulturi poslodavca.

Primjerice, ako je atmosfera u tvrtki prijateljska i opuštena, oglas bi trebao odražavati tu prirodnost, kako bi posloprimci dobili dojam o tvrtki.

To može biti i prilika za poslodavce da izgrade pozitivan imidž poslodavca. Dakle, osim radne pozicije, oglasom možete jasno komunicirati vrijednosti koje čine tvrtku posebnom.

Isto tako, naglasite prednosti koje zaposlenici imaju u vašoj tvrtki, poput fleksibilnosti radnog vremena ili raznovrsnih razvojnih mogućnosti. Kroz ovakav pristup, privući ćete kandidate koji ne samo da ispunjavaju potrebne kvalifikacije, već se i identificiraju s kulturom tvrtke.

Izbjegavajte cliché fraze

Poslodavci često u oglasima za posao koriste fraze poput „kompetitivna primanja“, „dinamično radno okruženje“ ili „stimulativni bonusi“.

Na Zaposlise.hr navođenje raspona plaće je obvezno u svim oglasima za posao.

Danas posloprimci žele što više važnih i konkretnih informacija. Ako želite prikazati stimulativna primanja, navedite raspon plaće. No, ako želite prikazati dinamično radno okruženje, opišite što kandidat može očekivati i koje vrijednosti se cijene tvrtki.

Primjerice umjesto fraze „dinamično radno okruženje“ možete napisati: „Budući da cijenimo inovacije, možete očekivati puno promjena i fleksibilnosti u radu, rad na terenu, svakodnevnu komunikaciju s raznim klijentima i sudjelovanje na važnim sastancima s upravom.“

S druge strane, ako želite prikazati „kompetitivna primanja“, podijelite raspon plaće: „Za ovo radno mjesto raspon bruto plaće se kreće od 1500-2000 eura, ovisno o iskustvu i znanju kandidata.

Raspon plaće je must-have

Jedan od najvažnijih faktora posloprimaca je transparentnost u vezi s plaćom.

Jasno navedite raspon plaće ili osnovnu plaću, pokazujući tako poštovanje prema kandidatima i njihovim očekivanjima. Ovo može značajno olakšati i ubrzati proces regrutacije, filtrirajući kandidate koji su u skladu s vašim financijskim smjernicama.

Istaknite se, slika vrijedi 1000 riječi

Da biste se izdvojili, razmislite o kreativnim elementima koji će privući pažnju kandidata. To može uključivati zanimljiv naslov, upečatljiv vizual u oglasu ili čak kratki video koji predstavlja radnu atmosferu u vašoj tvrtki.

Ako želite pokazati kreativnost, Zaposlise.hr omogućuje objavu oglasa u video obliku.

Oglas za posao ne mora biti suhoparan. Naime, u oglas za posao možete objaviti video svoje tvrtke i dočarati kulturu tvrtke na atraktivniji način.

Zašto je važno napisati privlačan oglas za posao?

  1. Pruža jasna očekivanja o radnom mjestu; kandidati žele znati što ih očekuje i kakve su odgovornosti povezane s poslom
  2. Prilika za dobar employer branding; oglas nije samo obavijest o otvorenom radnom mjestu, već prilika da poslodavac stvori pozitivan dojam te predstavi autentičnu kulturu tvrtke koji privlači talente i gradi angažiran tim
  3. Privlači top talente; privlačan oglas je primaran alat u osvajanju pažnje visokokvalitetnih kandidata koji traže samo top poslodavce
  4. Prikazuje kulturu poslodavca; ton oglasa i naglasak na određenim vrijednostima, pomaže privući kandidate koji dijele iste vrijednosti te koji će se bolje uklopiti u organizaciju

Što generacija Z traži od poslodavaca?

Deloitte je prošle godine proveo istraživanje na više od 22.000 milenijalaca i gen z-ovaca u 44 države. Naime, istraživanje pokriva promjenu u odnosu prema radnom mjestu, kako mlađe generacije mijenjaju odnos prema poslu i kako donose karijerne odluke vezane uz njihova uvjerenja, financijska očekivanja i mentalno zdravlje.

Za mlađe generacije, posebice gen Z, ravnoteža privatnog i poslovnog života se mijenja. Njihovi prioriteti u radnom okruženju sve više odražavaju potrebu za fleksibilnošću i inkluzivnošću.

Dok 49% pripadnika gen Z i 62% milenijalaca smatra da je posao važan dio njihovog identiteta, ravnoteža privatnog i poslovnog života je najveći prioritet prilikom odabira poslodavca.

Stoga, pisanje oglasa za posao namijenjene mlađim generacijama uključuju definiran raspon plaće i mogućnost fleksibilnih radnih uvjeta (rad od kuće ili klizno radno vrijeme).

Primjetno je da se sve više poslodavaca prilagođava ovim preferencijama usvajanjem transparentnih praksi u oglašavanju poslova, razmatranjem fleksibilnih radnih uvjeta, jasnim definiranjem naknada i pogodnosti te investiranjem u programe razvoja zaposlenika.

Zaposlise.hr: moderan način prijave na oglas za posao

  1. Izrazi se kroz video ili tekstualni oglas

Kreiraj oglas za posao koji će se istaknuti i iskoristi mogućnost objave video oglasa za kreativno predstavljanje vrijednosti tvrtke. Komuniciraj svoje vrijednosti na autentičan način i privuci kandidate koji se istinski uklapaju u tvoju poslovnu kulturu.

  1. Lako pretražuj kandidate

Iskusi brz i jednostavan proces odabira kandidata na Zaposlise.hr aplikaciji. Prihvati ili odbij prijave kandidata jednostavnim svajpom udesno za odabir ili ulijevo za odbijanje kandidata. Imaš opciju i pozvati one kandidate koji se nisu prijavili na tvoj oglas.

  1. Direktna komunikacija s kandidatima

Stupi u izravan kontakt s odabranim kandidatima putem live chata. To je prilika za postavljanje dodatnih pitanja, razgovor o očekivanjima i dodatnu evaluaciju kandidata. Za kandidate koji nisu ušli u uži krug, iskoristi automatski feedback kako bi svim prijavljenima pružio transparentne informacije o procesu selekcije.

Iskoristi prednosti suvremenog zapošljavanja.

Preuzmi Zaposlise.hr aplikaciju sada dostupnu za Android i iOS uređaje i pronađi novog kolegu u samo nekoliko svajpova.

Ne traži posao. Neka posao nađe tebe !

Reci nam koje poslove voliš i pusti nama da ti pronađemo posao po tvom ukusu.

Registriraj se ->

Preuzmi aplikaciju